Jag är igång igen

Jao, då är man tillbaks på bloggen. Vet inte hur många gånger jag har skapat en ny blogg nu. Har alltid blivit att jag har ångrat mig och tröttnat ganska snabbt, men nu känner jag att jag vill köra igång igen. Just nu kollar jag på film. Har precis tränat 30 min på crosstrainern. Känns skit bra eftersom jag har luggit på latsidan i en månad ungefär. Men nu blir det ändringar på det! 
 
 
   
 
Det där denna filmen jag kollar på nu. Fool's Gold. I Just Loove Kate Hudson! Kolla hela henne, hennes kropp, hennes ansikte. Gud vad söt, snygg och sexig hon är. Bara måste träffa henne någon gång! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Gréen

var filmen bra?

Svar: jajjamen den var bra, inte den bästa filmen jag sett men den var bra :)
tanjaanderssoon.blogg.se

2012-09-03 @ 12:30:37
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0